MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2008.08.26. reden87

Kicsi a mini, de MEGETTE a CDmet!

Tisztára jót játszottam a hétvégén az új szerzeményemmel. Olyan, mint egy kiskutya. Okos, engedelmes, hűséges, szeretnivaló, és nem adja vissza a "csontot" ha eldobod neki!

A probléma a következő volt: 3-4 óra bemelegítő tesztelgetés után gondoltam kipróbálom a BootCamp nevű szolgáltatást, mely arra hivatott, hogy a Leopárd mellé Windows-t lehessen telepíteni. Szakmai ártalom, a történtek után kemény leszokáson vagyok.. :) (BootCamp használat a következő cikkben)

A következő történt: követtem a Leopard utasításait, nagyon jól meg van csinálva, könnyen érthető még egy angolul kevésbé tudó embernek is. Betettem az XP CD-t, majd restart következett. Megjelent a képernyőn hogy nyomjak meg egy gombot a CDről való indításhoz, miért is ne. Követtem az XP előtelepítő utasításait a modern kék színű háttérrel ellátott felületen, majd az újraindítás után vártam a telepítő képernyőt. Hát nem jött! Csak a következő hibaüzenet:

"Lemezhiba
Nyomjon meg egy gombot az újraindításhoz
"

Ezzel 2 gondom volt. A Mini nem látja a Windowsos billentyűzetet, csak mikor még az elején gombot kellett nyomni, és az előtelepítőben. Előtte és utána nem. Ezért hiába is kerestem fórumokon CD kiadó megoldást, a semmivel nem lehet kiadatni a CDt, és újraindítani is ki- és bekapcsolással :S
Próbálkoztam én Alt, Windows gomb, egér gomb nyomva tartással, bekapcsoló gomb hosszanti lenyomásával, semmi! (Több billentyűzeten is kipróbáltam ezeket, szám szerint 3 darabon)

Végül 2 nap várakozás után hétfőn az első utam a helyi MacShop-ba vezetett segítségért, meg is kaptam az infót hogy mitől a hibaüzenet (melyet közlök a következő postban), és kiderült hogy vezetékes egérrel kellett volna kivenni a CDt indítás után hosszú egérgomb nyomvatartással. Az viszont már nem derült ki hogy abban a helyzetben működött-e volna egy Windows-os vezetékes egér, ugyanis az nem volt kéznél, így nem teszteltem..

Na mindegy, ebből tanultam, majd talán írok egy olyan cikket is hogy milyen hátrányok érnek egy Windows-os billentyűzettel..

(Eddig ez volt az első csalódásom, de mondjuk gondolhattam volna hogy a baj ott van ,hogy nem eredeti Apple kiegészítőket használok, ez vall az Apple cég üzletpolitikájára..)

Szólj hozzá!

Címkék: mac mini


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr86632070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása