MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2009.06.18. reden87

Lebőgtam, de javítom - Snow Leopard újítások

1-2 hete megjelentettem egy cikket Snow Leopard - színtiszta technológia címmel. Mint kiderült, számos hibát vétettem, és rossz információkat terjesztettem, ezért elnézést kérek. Az a helyzet, hogy sokat akartam írni gyorsan, ezért nem néztem rendesen utána a tartalom igaz voltának, ezen túl majd jobban figyelek erre.

Viszont a jó hír, hogy javítva lesz a cikk, vagyis már javítva is van. Az Almalap is megjelentetett egy nagyon hasonló cikket pár napja, amiben nincsenek téves információk, és nagyon jól leírja az általam is említett tulajdonságokat.

A cikk itt érhető el: http://www.almalap.hu/200906/snowleopard.html

Köszönet érte Ferenczi Gábornak, a cikk írójának!

Szólj hozzá!

Címkék: snow leopard


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr471193254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása