MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2008.12.19. reden87

Mindent az Invisible Shield-ről...

A minap érkezett meg a telefonomra a védőfólia, amit már oly rég óta hajkurászok. Hihetetlen, hogy mennyire nehéz hozzájutni vidéken egy ilyen termékhez.. Jó sokat vártam mire sikerült beszereznem, ezt is el fogom mesélni, de előbb a termékről kicsit bővebben.

A ZAGG nevű cég készíti és bocsátja kereskedelmi forgalomba ezt a védőfóliát mindenféle technikai kütyükhöz.
A fólia lényege a "tökéletes" védelem. Hogy ez mit is takar?! A világon a legstrapabíróbb védőfóliáról beszélünk, mely hihetetlen tulajdonságokkal bír. Szemléltetésképp egy pár hivatalos tesztvideót összegyűjtöttem itt, érdemes megnézni őket..

Hihetetlenek igaz? Hát én is ezt gondoltam! De miután a kulcsos tesztet én magam is elvégeztem a fólián, már kezdtem belátni: mostantól már minden telefonomra csak ilyet akarok! Ezen felül még azt is hozzá kell tenni, hogy ha átverés lenne ez a sok videó, akkor nem adnának élettartam cseregaranciát a termékre, márpedig adnak! Vannak még további hivatalos videók is, akit érdekel szemezgessen belőlük.

De ki az az eszelős aki ilyen strapabíró fóliát állított elő?! A választ bárki olvashatja a magyar Invisible Shield webárúházban, ahol információval és ajánlásokkal bőven ellátnak, csak azt nem teszik közszemlére, hogy egy kevésbé népszerű termék előrendelése esetén hónapokig kell várni a kézbesítésig, ha egyáltalán be tudják szerezni.. Ezért azt ajánlom, itt ne vásároljunk, csak ha van készleten az adott termékből! (arról nem is beszélve, hogy eszméletlenül drága)
Én például egy Samsung G800-as telefonért fizettem volna védőpénzt, de szeptember 29-e óta sem kaptam meg.. Ma jött egy mail hogy elvileg az előrendelt termékek megjöttek és postára adták őket, hát nagyon ajánlom hogy így legyen :S
Az iPhone fóliát pedig megrendeltem a Szegedi iStyle üzletben, ahol le is mondtam a rendelést 2-3 hét múlva, végül Vaterán akadtam rá az új szerzeményre.

Ezek után mindenki döntse el hogy kiad-e ennyi pénzt a biztonságra, de egy biztos: a legjobb védelmet kapja ami csak létezik!

U.I: eBayen sokkal olcsóbban beszerezhető a termék, mint bárhol máshol Magyarországon, aki teheti inkább ott vegyen, vagy a hivatalos oldalon..

Szólj hozzá!

Címkék: iphone 3g


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr66801167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása