MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika / Anti-Spam

Aktuális látogatók száma

2008.11.30. reden87

Windows-os billentyűzet kiosztás MAC-re

Újratelepítettem a MAC Minit.. Nem volt nehéz, minden értelemszerűen ment. A telepítés oka az volt, hogy a finder mindenhol szokatlanul lassan töltötte be a mappák tartalmát :S
Akit bővebben érdekel a probléma itt van róla egy videó.. (Nálam valamiért nem működik jól valami, ha nálatok is gyanús, azt a kis darab szürke részt kell megnyomni az elindításhoz bal felül..)
Ha tudtok rá ötletet hogy mitől lehetett ez, kommentben leírhatnátok, én nem találtam rá megoldást.

De a post nem is erről szól. Mint tudjuk, a MAC billentyűzetkiosztása nem ekvivalens a Windowson megszokott kiosztással. Ez elég zavaró annak, aki nem Apple féle méregdrága billentyűzettel nyomja az ipart. Ezért mivel én megtaláltam a tökéletes megoldást, gondoltam megosztom Veletek..

Először is a lehetőségek:

     - Aki MAC billentyűzetet, vagy billentyűzet kiosztást használ, annak itt egy jó kis kép, hogy milyen karakterek hol vannak. A képet köszönjük CDColt-nak ;)
     - Windowsos billentyűzetkiosztásra alternatíva a sokak által ajánlott Hungarian PC Pro kiosztás. Ez szerény véleményem szerint már közelít a megoldáshoz, de még mindig nem tökéletes, például a \ (Alt Gr + Q) helyett egy szimpla egyes idézőjelet kapunk..
     - És a tökéletes megoldást Norbert szolgáltatja nekünk a blogjában, mely már tényleg teljesen egyezik a Windowsban megszokott karakterekkel, a postban a telepítés is megtalálható, így azt nem írnám le..

Használjátok egészséggel ;)

1 komment · 1 trackback

Címkék: mac os x apple billentyűzet


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr16796045

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MACváltoztam blog 2009.04.05. 09:00:03

SysPref - InternationalMegérkezett a System Preferences sorozat következő eleme, az International. E menüpont alatt három rész lakozik, a nyelvi beállítások (Language), különböző dátum- idő- és számformátumok (Formats), illetve a billentyűzet kiosztás beá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reden87 · http://reden87.info/ 2009.04.04. 23:41:31

Ja, amúgy a Finder probléma megoldódott, itt a cikk a megoldásról: macvaltoztam.blog.hu/2009/03/25/lassu_finder_problema_megoldva

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása