MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2009.01.14. reden87

SMS Counter - iPhone app

Mára egy statisztikai program bemutatását terveztem.

Ugyebár általában mobilokban szoktak lenni információk arra vonatkozóan, hogy mennyi helyet foglalnak a programok / zenék / SMS-ek.. iPhoneben SMS számoló program nincs se hivatalosan, és tudtommal App Store-ban sem. Cydiában viszont találtam egy helyes kis progit, ami ilyen célt szolgál:

Megmutatja az adott időpontok közötti SMSek számát, esetleg külön a bejövő illetve kimenő üzenetekre korlátozva, vagy akár személyre is. Ezen kívül jó kis diagramot is készít nekünk, hogy milyen eloszlásban vannak ezek az üzenetek:

 
Hozzátenném még azért azt is, hogy bár az ember azt gondolná, hogy az iPhone nem nagyon tud kifogyni az SMS memóriából, ez nincs így, a plasztikon található egy poszt miszerint igenis van limit, bár kétlem hogy valaha is lesz 75000 üzenetem..

Szólj hozzá!

Címkék: iphone 3g iphone cydia app


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr64874629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása