MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2009.01.27. reden87

FasterFox Firefox 3-hoz!

Igen, így igaz, ez a post nem éppen a bloghoz kapcsolódó téma, de mindenképp említésre méltó!

Tegnap írtam egy postot a Firefox-al kapcsolatban, és eszember jutott, hogy megnézem, hogy hátha frissítették már a régen volt kedvenc kiegészítőmet, a FasterFoxot. Mint a név is mutatja, ez a kiegészítő nem tudom mit csinál a böngészőnkkel, de az tuti hogy a sebességét érezhetően megnöveli, nem is kicsit! IMÁDOM!

Lényeg a lényeg: nem lett frissítve, és úgy idegesített a dolog, hogy kicsit utánaolvastam. Mint kiderült, a kiegészítő frissítése annyiból álllna, hogy át kell írni a max verziószámot, és már működik is az újabb Firefox-al is!

Azonnal nekiláttam, végigcsináltam a leírást, majd megszületett a FasterFox 3.0, mely már az újabb Firefoxokkal is működik! (A kiegészítő a 3.0.* verziókhoz lesz jó, ha újabb böngésző jön ki, itt ismét megtalálható lesz a frissített verzió!)

Kipróbáltam, működik, és újra IMÁDOM! Tehát vegyétek, vigyétek, élvezzétek! :)

U.I: Próba után szavazzatok hogy megérte-e feltelepíteni, itt a szavazóládám:


:)

update: frissítettem a kiegészítőt, így már az új, 3.5-höz is használható!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr15906181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása