MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika / Anti-Spam

Aktuális látogatók száma

2009.03.20. reden87

E öröm, e bódottá :)

Nem, nem az iPhone OS 3.0-ról fogok most szólni, mert vicces lenne így pár nap késéssel, 1025. posztként megemlíteni ugyan azokat a tulajdonságokat, amit már előttem 1024-szer leírtak, kb. ugyan úgy.. (a kerek 1024. megjelentetőnek gratula :)

Ennél sokkal jobb híreim vannak, újabb taggal bővül a csapat, köszöntsétek nagy tapssal craig kollégát, aki reményeim szerint jó választás a bloghoz, ugyan is pár órája lett gazdagabb élete első Mac minijével, szegényebb egy csekély összeggel, és remélhetőleg ég a vágytól hogy posztolhasson nektek! :)
Ezen kívül remélhetőleg még sok mindenki mást is át tud majd csábítani az egyéb operációs rendszerekről a mi kis világunkba.

De nem venném el más kezéből a billentyűzetet, hagyom hogy ő maga írja meg a történetét, a terveit, vagy amit akar.

Már jó ideje szemeztem a Macintoshokkal, tervezgettem már a switch-et és most végre összejött :) Nem azért váltottam,  mert elegem lett a PC-ből, hanem mert meguntam a vindózosdit és szerettem volna mást, egy másfajta oprendszer-számítógép együttest kipróbálni. Ehhez nagyon jó választásnak tűnt az Apple és a termékei. Hosszas keresgélés, utánaolvasgatás és morfondírozás után a Mini mellett döntöttem, de elsőre "csak" egy használt gép megvásárlása volt a célom. Figyeltem az apróhirdetéseket, így egy jól felszerelt másfél éves darabot sikerült kifognom, és azt mondhatom már most, néhány órás használat után, hogy elégedett vagyok. Nagyon tetszik az OS X, a kezelés, a teljesen másfajta szemlélet, amit képvisel, az egyszerűség. Azt hiszem jól döntöttem! 

Elöljáróban ennyit, a többit meg majd remélhetőleg később, sok-sok postban kifejtve :)

3 komment

Címkék: mac mini


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr21012778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bodiboy 2009.04.06. 19:54:15

Üdvözlünk a Mac-esek táborában Craig!
Remélhetőleg sok jó post fog születni a te kézjegyeddel is. :)

Báint

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása