MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2008.11.21. reden87

(M)iPhone 3G :)

Ééés igen! Ezt is megéltem! Megvettem a rég áhított Apple iPhone 3G mobilt! Nehéz szülés volt...

Ugye a sztori rövid változata a következő: Először egész nyáron azt vártam hogy megjelenjen nálunk, majd megjelenésre nyitásra mentema boltba, ahol egy drága T-mobile dolgozó közölte velem hogy még nem járt le a hűségidőm, így várhattam November 15-ig, amikor is szintén nyitásra mentem, és immár megkaptam a rég áhított telefont (csupán 2 órát várattak rá, de mi az a vevőnek..)
Természetesen miután megvettem a 8 gigás készüléket 60 ropiért havi 10 ezres körettel, rá 4 napra bejelentette a Tré hogy jön Dominó csomagban is, engem már csak az vigasztal hogy így jobban ki tudom használni, és többet telefonálhatok vele.. ;)

Lényeg a lényeg: A készülék nagyon ott van! Remekül használható, bár még most szokom, kicsit nagyobb együttműködést vártam a Mac-el, de lehet csak én nem tudok még minden trükköt :)

Apropó Mac.. Még megvan, már teljesen beilleszkedett a hétköznapjaimba, remekül használható masina.. Lassan szerintem újabb cikkekkel jelentkezem, bár most eléggé el vagyok havazva: sok a ZH, és lassan jön a vizsgaidőszak is, de majd igyekszem!

Szólj hozzá!

Címkék: iphone 3g


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr99782101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása