MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2008.12.28. reden87

oldalfrissítés..

Ez a post nem igazán tartozik a témához, inkább csak technikai infót ad az oldalról, szóval ha mindez nem érdekel, ne is olvasd tovább!

A lényeg röviden és tömören: kissé frissítettem az oldalon:

  1. A postokat lerövidítettem, így most már a főoldalról az alábbi (jobb oldali) "tovább »" gomb segítségével lehet a teljes tartalmat elolvasni.
  2. A jobb oldali listába végre valahára bekerült az "Ajánlott oldalak" doboz is, néhány kezdőknek kitűnő oldallal.
  3. Ezen kívül néhány apróbb finomítást eszközöltem, ami úgy se érdekel senkit, csak unalomelterelésnek volt jó számomra :)

Na ennyi volt a móka mára, bezár Miki mókatára :) További jó böngészést ;)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr2845241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása