MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2009.01.06. reden87

iTunes az agyrém! :@

Ugyebár most olyan helyzet állt elő, hogy a routerem szervízben van, ezért a Minim most nem kap netet. Sebaj, attól más dolgokat tudok még rajta csinálni, tiszta sor.

Egyéb újítás, hogy nemrég rendeltem egy iPhone dokkolót eBayről, természetesen nem eredeti, ez meg is látszik, mert ha azon keresztül töltöm a telefont, akkor nem lehet szinkronizálni, csak tölteni.

A tegnapi nap folyamán egy új csengőhangot akartam tenni a telóra (már elég régen szinkronizáltam a géppel), így kiiktattam a dokkolót, és a gép csinálta a dolgát.
Eddig nem is volt gond, csak az volt a bibi, hogy az iTunes nem hajlandó szinkronizálni a telefont. Pontosabban szívesen megtenné, de közölte, hogy amennyiben nem csatlakozok fel az internetre, és nem szinkronizálom az iPhone appokat az iTunes Store-al, akkor szépen sorban letörli az appok felét..


Nem tudom, hogy ki tervezte ezt a programot, de könyörgöm! Arra nem gondolt senki, hogy mi van ha a felhasználó laptoppal dolgozik és van hogy sokáig nem használ internetet, vagy az én esetemet hogy bizonyos okok miatt nincs net?! Ez elég gáz.. Én értem, hogy valószínűnek ennek is biztonsági vagy egyéb okai vannak, de attól ez még felháborító :\

Szólj hozzá!

Címkék: mac os x mac programok


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr29861154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása