MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika / Anti-Spam

Aktuális látogatók száma

2009.01.14. reden87

SZAVAZÁS

Kíváncsi vagyok, hogy érdemes-e folytatnom a blogírást, vagy inkább hagyjam a francba az egészet, ezért elhatároztam, hogy készítek egy szavazást, ezért kérek minden ide tévedőt, hogy szavazzon, a blog sorsa múlik rajta! :)


Egyéb infó: tudom, hogy ez nem egy népszerű blog, de ha a szavazók száma kicsit több mint a semmi, akkor lehet később több szavazást is kezdeményezek! :)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr98877493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yepp 2009.01.15. 12:59:30

T. Blogiro :)
az elsore szavaztam, kicsit megelolegzve a dolgot :)
Nemreg tevedtem ide, altalaban naponta azert idepillantok. Ha javasolhatok valamit, legyen kicsit tobb technikai dolog (apple termekekhez kapcsolodoan, nem reklam jellegu cucc, hanem ez ilyen az olyan en eztmeg ezt tapasztaltam stb... mindenfele hasznos info kezdoknek haladoknak profiknak), es ne csak iphone, koszi :)
Ja es az nagy pozitivum h nincs fanatikus appleimádat ("kocsog az osszes mindenki akinek nem alma van a szive helyen"), ami annyira jellemző a legtobb tulajdonosra, nincsenek bulvar f.szsagok ("uj gatyat vett stevejobs").
Szoval go ahead :)

reden87 · http://reden87.info/ 2009.01.15. 14:35:59

köszi a bizalmat! :)
majd akkor rakok fel több Maces cuccot, de most azért nincs mert amióta szervizben van a routerem azóta windózon tevékenykedem (Apple routert kellett volna vennem, az tuti nem romlott volna el :D:D:D ;)
de azért majd próbálok valamit alkotni a hétvégén ;)

langolier 2009.02.05. 22:31:54

Én csak ma tévedtem ide - igazából te "hívtál", mert belinkelted az oldalam :). Tetszik a blog, nekem bejönnek a posztjaid, bár tényleg sok az iPhone - nekem ugyanis nincs, ezért nem érdekel.

Én egy iMac előtt ülök, úgyhogy ha tehetem, majd hozzáteszem a tapasztalataimat a bejegyzéseidhez.
Csak így tovább! Abba ne hagyd, szerintem kevés a magyar Mac blog.

BTW: Yepp, teljesen igazad van, a fanatikus Apple imádat tényleg elég gáz.

reden87 · http://reden87.info/ 2009.02.06. 00:09:55

@langolier: Én úgy vagyok vele, hogy az Apple-nél is emberek dolgoznak, ők is hibáznak, és néha állati hülyeségeket csinálnak.. Amúgy nem érdekel véletlenül egy társszerzői dolog? :)

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása