MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2009.01.25. reden87

bemutató- és oktatóvideók a Mac OS X-hez (Leopárdhoz)

Pár napja találtam egy-két jó kis videót a Mac-hez, amit akár kezdőknek, akár haladóknak is érdemes megnézni. Nekem is nyújtott nem kevés újdonságot, még a sima Leopárd bemutató videó is! Tényleg nagyon jók!
Ezen kívül nagy örmömre szolgál, hogy a bemutató videók között az egyik az iWeb alkalmazás használatát mutatja be, amit már régebb óta meg szerettem volna ismerni, így most lehetőségem nyílik majd rá!

A vidók az Almalap oldaláról tölthetőek le, végiglapozva a főoldalt a QuickTime ikonok jelzik a videókat, valamint az említett 2 db kiemelt videó lejjebb található meg egy zöld színű keretben.

Itt vannak a linkek:
Mac OS X Leopárd bemutató videó (QuickTime, 172,5 MB, 640x480 22:00)
iWeb program használata (QuickTime, 178,8 MB, 640x360 19:27)

egyéb:
Almalap Podcast (iTunes szükséges)

Szólj hozzá!

Címkék: mac os x mac programok


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr44897818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása