MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2009.02.16. reden87

uTorent vs. Transmission: a torrentek harca

A mai világban mindenki tisztában van a torrent fogalmával. Éppen ezért a múltkor szemet szúrt e két nagyobb torrentkliens közötti különbség, gondoltam megosztom Veletek!


Ugyebár a Transmission a régebbi játékos a Maces pályán, a uTorrent csak most ismerkedik a dolgokkal, ezért még béta állapotú. Viszont rájöttem, hogy egyik kliens se működik normálisan, legalább is nálam.

Eddig Transmission használó voltam. Már a Macem vásárlásánál szemet szúrt, hogy lassabb a torrent mint Windowson. Rájöttem, hogy ki tudja miért, de a kliens lassabban kacsolódik a seedelőkhöz, és lassabban is tölt tőlük, mint azt a net bírná. Átállítottam a beállításokat is, nem ott van a bibi.

Semmi gond, kipróbáltam a uTorrentet is kb. 1 hónapja. A sebesség megfelelő, a kapcsolódás is gyorsabb, tehát minden okés. Pontosabban okés volt, amíg elő nem jött a probléma: kb. a 3. torrenttől kezdve folyamatosan azt játszotta a kedves program, hogy a letöltés 99%nál megállt, és olyan hibával úgy is maradt, hogy nincs elég lemezterület. Hm.. Több mint 20 GB nem elég pár kilóbájtnak.

Szóval visszaálltam Transmissionre, de végül is mindegy, mert olyan sokat úgy se szoktam használni őket.

Másnak esetleg hasonló tapasztalata e téren? Írjatok kommentbe! :)

6 komment

Címkék: mac os x mac programok


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr66946742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nuphar · http://macoldasok.blog.hu 2009.02.16. 16:55:22

nekem mikor vettem a gépet azareus volt rajta, de úgy fogta szegényt, hogy inkább töröltem egy laza mozdulattal

most leo van a gépen és transmission, sokkal gyorsabb, mint win alatt és semmi baj nem volt vele eddig, mivel amit nyújt tökéletesen kielégíti az igényeimet nem próbáltam a utorrentet
még béta tehát nem is kell elvárni a tökéletes működést, csak ha végleges lesz

tudom tanácsolni viszont, hogy a transmission plist fájlját töröld ki és utánna próbálj ismét letölteni vele, hátha meggyógyul, viszont előtte fejed be az akktuális letöltéseket, mert jó esélyel azok elvesznek plist fájl törlése esetén

reden87 · http://reden87.info/ 2009.02.16. 19:19:07

Igen, Azareus ha jól tudom Jáva alapú, azért hardverigényes.

A törléses tippet ki fogom próbálni, és majd kiegészítem a posztot az eredményről, köszönöm a tippet! :)

langolier 2009.02.16. 22:54:38

Nekem egyértelműen a Transmission jött be. Mindig is zavart, hogy rengeteg beállítás van a többi torrent programban, nekem meg nincs időm megismerni, kiismerni mindet.

Sebesség szempontjából semmit sem vettem észre a Transmission használata közben, nekem kihasználja a sávszélességem.

Az Időmilliomos Apuka · http://apuka.qqriq.com 2009.02.16. 22:54:56

Transmission szépen megy nálam Leo alatt 1.83 GHz MacBookon.

reden87 · http://reden87.info/ 2009.02.17. 08:12:10

Ezek szerint csak nálam nem tökéletes, hát így jártam :)

eMeM 2009.02.22. 12:46:08

én transmissiont használtam, aztán az egyik update után random időközönként (fél-másfél óra futás után) merevre fagyasztotta a gépet. Napi 5-6 fagyás után meguntam és 2 hét kellett mire rájöttem h a transmission csinálja. Azóta bitroscketet használok, eléggé instabil, néha prászor relaunchol, de amúgy nincs vele bajom. Tölt rendesen.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása