MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2009.03.05. reden87

A Safari 4 betöltésjelző csík visszaállítása

Nem szeretnék más tollával ékeskedni, ezért még most kijelentem, hogy a megoldást nem én találtam ki, vagy nem én kerestem ki google-ből, hanem a MAColdások blogról szedtem!

Nem is akarom nagyon húzni az időt, ugye az Apple kiadta a közelmúltban a Safari böngésző béta változatát, mely majd az új operációs rendszer tősgyökeres része lesz (ebből is látszik, hogy még odébb van az az operációs rendszer, ha még a leendő böngészője is béta). Sok újítás van a böngészőben (többek között a processzor megzabálása, micsoda fícsör yee :), és vannak hiányosságok is, amik a régi verzióban megvoltak, itt pedig kivették, pedig elég jó tulajdonság volt.

Ezek közé tartozik a Safari betöltésjelzője is. Ez azt takarja, hogy az a mező, ahova a webcímet kell beírni, egy csík töltődésével mutatta a betöltés állapotát. Na ez most nincs, de szerencsére itt a megoldás!

Terminálba gépeljük be az alábbi két parancsot, és a probléma meg van oldva:

defaults write com.apple.Safari DebugSafari4IncludeToolbarRedesign -bool NO

defaults write com.apple.Safari DebugSafari4LoadProgressStyle -bool NO

(A terminált az Application mappa Utilities almappájában találjuk Terminal néven.)

Jó böngészést ;)

Szólj hozzá!

Címkék: mac os x mac programok


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr52979383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása