MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2009.03.18. reden87

Nem lesz webforditas.hu widget :(

A múltkor írtam egy magyar fejlesztésű szótár widgetről, mely a Dashboardba beépülve szépen teszi a dolgát. El is gondolkoztam rajta, hogy milyen jó lenne, ha a webforditas.hu is elérhető lenne hasonló módon: gyorsan és egyszerűen.

Neki is kezdtem emailezgetni, kisebb információgyűjtés után a webforditas.hu fejlesztőihez fordultam az üggyel kapcsolatban, hogy csináljanak már ugyan egy widgetet.

Sajnos a terv nem jött be, nem olyan régen érkezett a válasz, íme hát:

A nyilvános szolgáltatásunk (www.webforditas.hu), mely fordítót, szótárat és más nyelvi szolgáltatást tartalmaz, Mac-ről is elérhető. A widget jellegű kiegészítéssel elvesztenénk egy csomó olyan funkciót, mellyel védelmet biztosítunk a nyelvi anyagra. Bár folyamatosan gondolunk a Mac-es felhasználókra is, a közeljövőben nem várható, hogy termékeink is megjelennek a Mac-en.

 Tehát ez a fajta szolgáltatás nem várható Mac-re optimalizálva, de attól ég szeretjük :)

2 komment

Címkék: widgets dashboard


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr121005307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bodiboy 2009.04.06. 19:44:34

Megmondom én miért nem kell nekik a widget. Azért, mert akkor nem kattintgatnának a mac-esek a reklámjaikra.
Ezen felül engem halálra idegesít az ellenőrzőkódjuk.
Nem szimpatikus a megoldás, de azért használjuk.:)

Nemsokára megjelenik a Google szótára (talán már láttad, megy már csak még elég "érdekesen" fordít), utána a webforditas.hu meg fog halni hidd el.

Bálint

reden87 · http://reden87.info/ 2009.04.06. 20:42:30

Tévedsz :) Nekem legalább is megírták az okot hogy miért nincs widget. Azért, mert így a forráskódot megtarthatják, ellenben ha widgetet gyártanának, akkor csomó eddig használt biztonsági intézkedést mellőzniük kéne.
Mondjuk szerintem ez hülyeség, de mindegy..

Ha a google translate-re gondolsz akkor az már megy, és elég szar, ha nem, akkor nem tudom mire célzol. Mire? :)

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása