MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika / Anti-Spam

Aktuális látogatók száma

2008.08.18. reden87

Nem tud magyarul a magyar iPhone 3G?!

Tudom, tudom.. Elvileg nem erről kéne szólnia a blogomnak.. De végül is ez is Apple.. (mellékesen megjegyezve én is veszek 22-én ilyen telefont, és majd írok hogy hogy viszonyul a MAC-el). De nem húznám az időt, egyből a lényegre térek:

Hurrá, megvannak ájfón árak, blablabla... Nem írom le, mert mindenhol ezt láthatjuk.
Ám amit most megosztok Veletek, az talán egy olyan észrevétel, amit csak kevesen vettek észre a nagy mámorban.. Ha még is tudja már mindenki akkor elnézést, de nem olvastam el ugyanazt a cikket 50x..

Szóval: iPhone 3G, magyar árak itt. Juhéé! A telefon tulajdonságai pedig ezen a jól eldugott linken találtak otthonra. Mindenki látja a cikkem lényegét?

Támogatott nyelvek
Angol, francia, német, japán, holland, olasz, spanyol, portugál, dán, finn, norvég, svéd, koreai, kínai (egyszerűsített), kínai (hagyományos), orosz és lengyel.

Billentyűzet- és szótártámogatás: angol (Egyesült Államok), angol (Nagy-Britannia), francia (Franciaország), francia (Kanada), német, japán, holland, olasz, spanyol, portugál (Portugália), portugál (Brazília), dán, finn, norvég, svéd, koreai (nincs szótár), kínai (egyszerűsített), kínai (hagyományos), orosz és lengyel.

Na de hol a magyar a listából?! Nem mintha én hiányolnám, de úgy tűnik hogy jobban látható helyen ezt megemlíteni!

Amúgy lehetett tudni, hogy az Apple nem fogja engedni hogy a telefonba nyúljanak a magyar és egyéb szolgáltatók.. De hogy még egy magyar szótárat se rakhattak hozzá?! Ez azért még az Apple-től is aljas..

17 komment

Címkék: iphone 3g


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr15621389

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: T-ájfon 3G 2008.08.18. 16:16:30

[...]Az iphone nem tud magyarul? ( Forrás special thx for reden87 ) [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom$ 2008.08.18. 15:34:27

Majd lehet 22.-én kijön egy új szoft, és benne lesz a következő 22ország nyelve.

Delma 2008.08.18. 15:35:34

Sziasztok! Ez aztjelenti hogy a firstgenes iPhonehoz hasonlóan lehetetlen lesz SMS-t irni? merthogy megint átfogja javitani a szavakat? vagy a 3G-be már kilehet kapcsolni ezt a funkciót?

reden87 · http://reden87.info/ 2008.08.18. 15:39:41

Delma gondolatára én is gondoltam már, erre itt van egy megoldás:
1phone.hu/?p=581

LiberAll 2008.08.18. 15:41:12

Nekem is feltűnt, kedves anyanyelvem hiánya, mondjuk én nem vagyok potenciális szifon user (nokia only...),
de azért mondjuk ki, kissé arcpirító, ha még magyarul sem fog tudni

Jadro 2008.08.18. 15:43:17

Majd kiderül veszel-e 22-én. Csak ha lesz elég. :)

reden87 · http://reden87.info/ 2008.08.18. 15:46:12

Hát remélem :S De tuti megyek sorba állni valami eldugott butikba hátha ott nem mennek csőstül az emberek :)
Mondjuk lehet elő kéne rendelni és akkor tuti? :O

Tom$ 2008.08.18. 15:59:21

Előrendelésnél házhoz hozzák. Te személyesen nem tudsz érte menni. Ja és elfogyott a 8gigás előrendelése :) Most már csak előregisztráció van.

reden87 · http://reden87.info/ 2008.08.18. 16:02:12

:\ De előrendelés ugyanabból a készletből megy amit akkor adnának ha mennék sorba állni? :O Mert akkor egy darab nem marad a boltokba :\

Tom$ 2008.08.18. 16:08:17

A kapott készletből bizonyos mennyiségüt elraknak a netes megrendelésnek. Ha az elfogy, akkor csak akkor lesz megint, ha kapnak új szállítmányt. Már a boltban lévőket nem viszik vissza a raktárba félrerakni.

Delma 2008.08.18. 16:08:21

reden87 nemkell ahoz jailbreak hogy beletudj nyulni a telóba? ugytudom megbizható jailbreak meg még nemjött ki 3Gre csak 2.0-as 1-st genes iPhone-ra nem?

duncan 2008.08.18. 16:09:56

A netes megrendelők telójait sztetek félreteszik és prioriként szálitják ki az embereknek, vagy leszarják a megrendelőket és a boltokban kiosztogatják az egész készletet, és semmi esély hogy 22-én készülékhez jussanak a megrendelők?

Tom$ 2008.08.18. 16:12:45

22.-én elkezdik kiszállítani. Csak az a kérdés, hogy postán e!? Vagy futár?

Tom$ 2008.08.18. 16:18:18

Megnéztem a T oldalán a szállítót: DHL
Max másnapra már kiis viszik a cuccot. Ha vmi különleges dolog van, akkor max 2 nap.

reden87 · http://reden87.info/ 2008.08.18. 17:59:58

Hátha lesz olyan jófej T-mobile és úgy adja föl a csomagokat hogy 22-re érkezzen ki :) Bár én inkább személyesen vásárlok. Nem tudok dönteni.. Feketét akartam, de láttam handras fehér telóját, és megtetszett :\ Viszont nem használnám ki.. Szóval szerintem 8 gigás lesz..

Delma: Nem vagyok benne biztos, de szerintem nem kell törés hogy WinSCPvel (vagy tudom is én mivel) láthasd a fájlrendszert és esetleg belepiszkálhass.. Kérdezz egy olyat aki biztosan tudja (esetleg meg is oszthatnád velem utána :))

th4j`fuN_ · http://th4jfun.xtrinal.net 2008.08.18. 18:34:19

Udv! Szeretnek egy emailcimet kerni, ahova irhatok kerdeseket a blog szerkesztojenek! Elore is koszonom.

sala · http://mysticmac.freebog.hu 2008.08.18. 21:12:53

teljesen jogos a szöveg: nem tud magyarul. de még nem is lehet hivatalosan kapni itthon, miért kellene bele magyar nyelv? az ángliusoknak meg az olaszoknak?
majd ha megjelenik, fog tudni magyarul. meg csehül, meg görögül meg románul. sőt, még szuahéliül is. dont fos

reden87 · http://reden87.info/ 2008.08.19. 11:15:15

Jó de ez úgy lett volna normális, ha az Apple már úgy szállítja a készülékeket hogy rajta vannak a plusz nyelvek, nem úgy hogy megveszem és otthon kell magyarítani..

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása