MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2008.09.07. nuff

utána

Köszönjük megrendelésed!

Munkatársunk rövidesen megkeres, hogy egyeztessük az adatokat.

Megrendeltem az XMS-től. 24" iMac, 2.8GHz Intel Core 2 Duo procc, 4GB memória, 320GB winchester, 8x DL SuperDrive, ATI Radeon HD 2600 pro 256MB memóriával az akciós szériából, ráadásul az utolsó darab. Megrendelés után tényleg rövidesen felhívtak telefonon, ahol újra egyeztettük a vásárlás módját, idejét.
Körbenéztem előtte pár online Apple boltban, és ez tűnt az iMac-ek közül a best-buynak. Jó esetben pénteken tudok érte menni. Amint meglesz, készülnek unpacking és first use videók, képek.

Fura, hogy nem vagyok olyan izgatott, mint előtte. Tisztára eBay-ezős aukciózós érzés, hogy addig izgulok még meg nem van a cuccos, utána már nem is olyan érdekes.

Szólj hozzá!

Címkék: imac 24 2.8ghz


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr41652379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása