MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2008.12.28. reden87

Online Mac tanfolyam / Mac OS X Leopard könyv

Már egy ideje szemezgetek a MAC Superstar(t) oldalával, és a Mac OS X Leopard könyvvel is.

Hogy kinek melyik jön be jobban, az online PDF doksi videóval, vagy egy nyomtatott kiadvány, az teljesen ízlés kérdése. Én döntöttem, és megvásároltam a könyvet. Még nem olvastam végig, igazából még csak a 3. fejezet elején tartok, de eddig nagyon meggyőzőnek tűnik. Jól leírja a dolgokat, és olyan opciókra is fényt derített, amikről eddig nem tudtam, vagy nem tudtam a funkcióját. Tehát a könyvet csak ajánlani tudom..
Ami az online tréninget illeti: az oldal nagyon meggyőző, a postok igényesek, az ár pedig hát.. ..számomra kicsit sok. Viszont pár napja új lehetőség került előtérbe: kb. 3.000 Ft-ért letölthető az első 5 fejezet, melynek a tartalma szerintem megér ennyi pénzt:

Több mint 100 oldalnyi szöveges információ letölthető PDF füzetekben, másfél órányi látványos videóanyag, és egy hasznos billentyűparancs segédlet.


De milyen lehetőségek vannak még?!

Magyar nyelven nem túl sok.. Én összesen 2 db Mac könyvről tudok: Az imént említett Leopard könyv, valamint ennek az elődje, az iLife könyv. Előbbi ugyebár a Leopárd operációs rendszert hivatott bemutatni a beépített funkciókkal (System Preferences, Finder, Address Book, Automator, Calculator, Dashboard, Dictionary, DVD Player, FrontBook, FrontRow, iCal, iChat, Imige Capture, iSync, Mail, Photo Booth, Preview, QuickTime, Safari, TextEdit), utóbbi pedig az Apple iLife nevű irodai szoftvercsomagjának az alkalmazásait veszi sorra (iWeb, iTunes, GarageBand, iPhoto, iMovie, ...).

Ezen kívül van az említett online tréning.
A Pesten élők előnyben vannak: számukra akadnak ingyenes tanfolyamok, persze lehet válogatni fizetősek közül is.

Tehát korlátozottan bár, de akadnak lehetőségek idehaza is a Mac megismerésére, mindenesetre az online tréning megvásárlásával én most még várok egy kicsit, mert nincs időm a Mac rejtelmeit fejtegetni, vizsgaidőszak van.. :\
Viszont ha vége lesz a horrornak, és még él az ajánlat rácsapok, kipróbálom, tovább olvasok a könyvben is, és talán írok egy bővebb összehasonlítást hogy mi mennyire részletes, és egyebek ;)


U.I: Boldog Karácsonyi Ünnepeket és jó Szilveszterezést mindenkinek!


Update: Akinek van tapasztalata a MAC Superstar tréninggel kapcsolatban, az írhatna 1-2 szót róla kommentben, pro és kontra egyaránt jöhet!

Szólj hozzá!

Címkék: mac os x mac programok


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr12845060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása