MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika / Anti-Spam

Aktuális látogatók száma

2009.01.15. reden87

Zseblámpát a telefonból!

Nem tudom ki hogy van vele, de én rendszeresen használtam a régi készülékem "vakuját" világításra éjjel, ha nem akartam nekimenni semminek a sötétségben.

iPhone-ra is tömegesen vannak hasonló programok az iTunes-ban, de egyik se ér semmit.
Az a gond, hogy az Apple szerződése megtiltja, hogy a program bármilyen változtatást végezzen a beállításokon induláskor, még akkor is, ha bezáráskor ezt visszaállítja az eredetire, így sajnos nem állítják át ezek a programok a fényerőt maximumra, tehát a kijelző épphogy csak pislákol..

Erre a célre van Cydiában a Flashlight nevű alkalmazás, ami egyszerű, de nagyszerű módon kellően fényesre varázsolja a kijelzőt a normális használathoz, majd használat után visszaállítja azt a beállított értékre. Képet nem rakok fel, mert sok értelme nincs egy nagy fehér képnek, inkább próbáljátok ki ;)

Szólj hozzá!

Címkék: iphone 3g iphone cydia app


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr79874644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása