MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika / Anti-Spam

Aktuális látogatók száma

2009.01.25. reden87

ELADÓ Apple Keyboard

Tudom, ez nem a piac, de van egy ELADÓ, elég jó állapotú régebbi fajta Apple billentyűzetem, magyar kiosztással. A billentyűzetet most tisztítottam ki az eladás alkalmából.


A terméket meghirdettem Vaterán, BeszMacen, és myMac.hu-n is, de gondoltam azért ha érdekel valakit innen, csak írjon egy mailt! Esetleg ha valakit csak úgy érdekel a dolog, akkor talán cserében is benne vagyok, érdeklődni szintén e-mailben lehet, egyéb képek a tovább után találhatók.

képek:


A termék ára 7.000 Ft.

U.I: A prioritásban a Vatera elsőbbséget élvez!

UPDATE: ELKELT!

Szólj hozzá!

Címkék: apple billentyűzet mac vasarlas


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr87898519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása