MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika / Anti-Spam

Aktuális látogatók száma

2009.01.31. reden87

Vigyázzatok, csal a (Google) Maps! - iPhone app

Az egyik ok amiért megvettem annó az iPhonet az a GPS szolgáltatás volt. Tudtam, hogy autós navigációra nem lesz használható, de mondom nem vészes, a lényeg hogy ha a városban nem tudok eltalálni egyedül, legalább egy segítség lesz kéznél, szóval így már az elérhetetlen helyek is elérhetőek lesznek.


Eddig nem volt rossz tapasztalatom a programmal, amikor is tegnap egy kicsit megszívatott..
Szép nyugodtan beütöttem egy címet (Tisza Lajos Körút 19., és szégyenemre nem hogy azt nem tudtam hogy hol a 19, de még a körutat se.. Lényegtelen, ez előfordulhatott volna egy kisebb utcával is. A vicces az volt, hogy nem találta meg a megadott pontot, inkább egy listában felajánlotta, hogy mire gondoltam pontosan. A sok lehetőség között megtalálható volt a Tisza Lajos körút, valamint az utca megfelelője is. Én a körútra böktem (ez tuti, később újra kipróbáltam), és a Maps szó nélkül bejelölte nekem a Tisza Lajos UTCA 19-et.. Gondolom nem tudta hogy a körúton hol található, ezért inkább becsapott :S

A legrosszabb az egészben, hogy félúton jöttem rá a turpisságra, de ez már az én egyéni bajom :S A lényeg: mindenki jól nézze meg hogy tényleg oda rakja-e a pöttyöt a Maps ahova szeretnénk menni!

U.I: kipróbáltam a xGPS nevű Cydiás "navigációs" programot is, ami ígéretesebbnek tűnik mint a Maps, az meg egyenesen nem is talált Tisza Lajos körutat se, meg utcát se.. :\

2 komment

Címkék: iphone 3g iphone app


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr79913836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Időmilliomos Apuka · http://apuka.qqriq.com 2009.02.14. 03:56:54

A Google magyarországi térkép adatai korántsem olyan jók, mint az amerikai, nekem itt eddig mindent holtbiztosan megtalált.

reden87 · http://reden87.info/ 2009.02.14. 09:15:27

Ez így igaz, várható volt, hiszen nem Magyarország a Google üzletpolitikájának a központja :S

Éppen ezért jó lenne már már valami normális navigációs program, már csak az a gond hogy ahhoz szerintem nem elég pontos a készülék GPS-e.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása