MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2009.02.26. reden87

Bash.hu iPhone-ra optimalizálva?!

Gondolom mindenki ismeri a Bash.hu-t. Ez a magyarországi, mindenféle viccesre sikeredett online beszélgetős szolgáltatás (chat, IRC, MSN, stb.) gyűjtőhelye.

Órákat lehet eltölteni az olvasásával, egyesek még végig is röhögik, de a kevésbé vicces kedvűek is százával találnak olyat, amitől legalább a mosoly csírája megjelenik az arcukon :)

Mostanában a buszon ülve ezt szoktam olvasgatni az iPhone Safariján. Ez előtt régebben olvasgattam az oldalt a készülékről, és most úgy éreztem, hogy valami olyan furcsa. Azt hiszem rájöttem, hogy mi!


Mint látható a képen (kattintásra megmutatja az eredeti méretet), az épp megnyitott bejegyzés kitölti a böngésző ablakát, bár egy kis margó be van állítva neki. Tehát ha a böngészőt már egy képponttal is lekicsinyítem, a kilógó sor vége át is ugrik új sorba.

Nézzük meg ugyanezt az iPhone-al:


Jééé, csodálatos! Az oldal igazodik az iPhone kijelzőjéhez is, persze erre már ránagyítottam.

Lényeg a lényeg: ha jól rémlik, régebben nem volt így optimalizálva, így mindig tekergetni kellett a kijelzőt hogy olvasható legyen, ám most már ha rázoomolok, akkor álló módban is tökéletesen olvasható a szöveg, nem marad le semmi!

Ha pedig tévednék, és ez régen is így volt, hát akkor csináltam egy ingyen reklámot a Bash.hu-nak ;)

Szólj hozzá!

Címkék: iphone 3g


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr61966510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása