MACváltoztam blog

MACváltozás történetek, avagy hogyan térek át nuff és craig kollégával egyetemben Windows/Linux rendszerről Mac OS X-re :)

Statisztika

Aktuális látogatók száma

2009.01.20. reden87

DiskAid - mit rejt az iPhone?!

Mivel még mindig nincs routerem, tehát mostanában a PCt használom, gondoltam írok egy ide szóló posztot is, főleg hogy a statisztikák szerint a Windowsos olvasóim száma csekély mértékkel nagyobb mint a Maces banda.

Találtam egy jó kis (ingyenes) programot, amivel lehet böngészni a telefon tartalmában. A prog DiskAid névre hallgat, Windowsos és Mac-es verzió egyaránt elérhető, szerintem nagyon hasznos.


A lényeg hogy az iPhone tartalmát (mappaszerkezetét) jeleníti meg. A bal alsó legördülő menüvel válthatunk a teljes tartalom (Root Folder) és a médiatartalom (Media Folder) között, utóbbiban csak a képek / zenék és egyéb médiák könyvtárait látjuk, az előbbi pedig mindent mutat, csak advanced felhasználóknak ajánlott.

Igazából szerintem a program kezdőknek hasznos, akik okosak a gépkezelésben valószínűleg úgy is egy másik programot használnak, és SSH-val érik el a telefon tartalmát, végül is a hatása szinte ugyan az.

Mire érdemes használni?
Én főleg a készülékkel készített képeket szedem át a telefonról. A képek 2 mappában vannak tárolva: DCIM -> 100APPLE azoknak a képeknek a lelőhelye, amit a kamerával készítettünk, a DCIM -> 999APPLE mappában pedig a "screenshotokat" találjuk, vagyis a képernyőképeket. (képernyőkép bármikor készíthető a Home gomb és a fent lévő lock gomb együttes lenyomásával és elengedésével)

A program egyik előnye, hogy a képeket letöltés nélkül megnyithatom, így megnézhetem, hogy mit másolok a gépemre..

U.I: Kérésre több Maces dolog lesz a közeljövőben, nem csak iPhone, addig is kitartás ;)

Szólj hozzá!

Címkék: iphone 3g


A bejegyzés trackback címe:

https://macvaltoztam.blog.hu/api/trackback/id/tr98886487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blog designja az Apple Zone Wordpress Theme
módosított másolata!

süti beállítások módosítása